Treningi

Trening na partie ciała - BRZUCH

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Mistrzowski brzuch

Zbyt duży brzuch przeszkadza w wielu sytuacjach życiowych i z reguły obniża samoocenę. Mięśnie brzucha warto wzmocnić również dlatego, że jedną z ich funkcji jest ochrona narządów wewnętrznych.

Trening dla otyłych XXL

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w tym specjalistycznym programie znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla otyłych

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w specjalistycznym programie FitWin dla osób otyłych znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Znacząco zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla osób z nadwagą

Nadwagi nie można lekceważyć, gdyż nie jest obojętna dla funkcjonowania Twojego organizmu, a z czasem przechodzi w otyłość. Uczestnicząc w naszym programie szybko powrócisz do formy, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Znacząco zmniejszysz też ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej

Za zbyt mocną budowę ciała i jego „workowaty” kształt, z reguły odpowiada nadmiar tkanki tłuszczowej, która z wiekiem, dość równomiernie okrywa wszystkie jego partie. Sytuacja nie jest beznadziejna i można jej zaradzić, wykonując serie specjalnie dobranych ćwiczeń spalających tłuszcz, wzmacniających i modelujących mięśnie. Przyjemny dla oka efekt można podziwiać już po trzech miesiącach intensywnego treningu, połączonego z dietą.

Trening na smukłą sylwetkę

Główne przyczyny przyrostu masy i zbyt okrągłej figury to brak ruchu i stres, łagodzony nadmiernym objadaniem się. Oprócz zmian fizycznych może to prowadzić do obniżonego samopoczucia i spadku poczucia własnej wartości.

Trening waga w dół

Jeżeli po świątecznym objadaniu się czy zimowym zastoju humor psuje Ci kilka niechcianych kilogramów, ten program treningowy jest właśnie dla Ciebie. Ćwicz regularnie, dodatkowo skorzystaj z naszych sugestii dietetycznych, a po trzech miesiącach będziesz gratulować sobie sukcesu.

Trening dla kobiet po ciąży

Jeżeli chcesz szybko wrócić do formy, czerpać radość nie tylko z macierzyństwa, lecz również z własnego wyglądu i sprawności fizycznej, proponujemy Ci udział w specjalnym programie dla młodych mam.

Trening dla osób z nadciśnieniem

Rozwojowi tej choroby sprzyjają: otyłość, stres, zła dieta (słodycze, tłuste mięso i wędliny, niedobór witamin, nadmiar soli), alkohol, kawa, papierosy i jeszcze jeden, być może najważniejszy ze wszystkich czynnik – brak aktywności fizycznej. Lekceważyć nadciśnienia nie wolno, gdyż nieleczone, prowadzić może do miażdżycy, zawału serca, udaru mózgu i wielu innych, katastrofalnych w skutkach chorób.

Trening zapobiegający chorobom serca

Wysiłek fizyczny zapobiega miażdżycy, chorobie niedokrwiennej serca, obniża ciśnienie tętnicze, ma wpływ na poziom cholesterolu, działa też przeciwzakrzepowo. Pamiętaj jednak, że jeśli przebyłeś zawał, lub masz stwierdzoną chorobę wieńcową, nim rozpoczniesz treningi, powinieneś skonsultować się ze swoim lekarzem.