Treningi

Trening na jędrne ciało

Gładkie, wyrzeźbione i jędrne ciało to marzenie każdej kobiety. Proces wiotczenia można zatrzymać, a nawet odwrócić dzięki specjalnie dobranym, ukierunkowanym ćwiczeniom. Trenuj regularnie, a rezultaty przyjdą stosunkowo szybko.

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej

Za zbyt mocną budowę ciała i jego „workowaty” kształt, z reguły odpowiada nadmiar tkanki tłuszczowej, która z wiekiem, dość równomiernie okrywa wszystkie jego partie. Sytuacja nie jest beznadziejna i można jej zaradzić, wykonując serie specjalnie dobranych ćwiczeń spalających tłuszcz, wzmacniających i modelujących mięśnie. Przyjemny dla oka efekt można podziwiać już po trzech miesiącach intensywnego treningu, połączonego z dietą.

Trening na smukłą sylwetkę

Główne przyczyny przyrostu masy i zbyt okrągłej figury to brak ruchu i stres, łagodzony nadmiernym objadaniem się. Oprócz zmian fizycznych może to prowadzić do obniżonego samopoczucia i spadku poczucia własnej wartości.

Trening waga w dół

Jeżeli po świątecznym objadaniu się czy zimowym zastoju humor psuje Ci kilka niechcianych kilogramów, ten program treningowy jest właśnie dla Ciebie. Ćwicz regularnie, dodatkowo skorzystaj z naszych sugestii dietetycznych, a po trzech miesiącach będziesz gratulować sobie sukcesu.

Trening na partie ciała - BRZUCH

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening na partie ciała - KLATKA

Cóż z tego, że np. ramiona, brzuch, uda i pośladki prezentują się znakomicie, skoro humor psuje Ci klatka piersiowa? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening na partie ciała - NOGI

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała. Trening FitWin może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening na partie ciała - PLECY

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening na partie ciała - POŚLADKI

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening na partie ciała - RAMIONA

Cóż z tego, że np. piersi, brzuch, uda i pośladki prezentują się znakomicie, skoro humor psują ramiona? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała. Trening FitWin może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening dla osób z nadwagą

Nadwagi nie można lekceważyć, gdyż nie jest obojętna dla funkcjonowania Twojego organizmu, a z czasem przechodzi w otyłość. Uczestnicząc w naszym programie szybko powrócisz do formy, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Znacząco zmniejszysz też ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla otyłych XXL

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w tym specjalistycznym programie znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla otyłych

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w specjalistycznym programie FitWin dla osób otyłych znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Znacząco zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla kobiet po ciąży

Jeżeli chcesz szybko wrócić do formy, czerpać radość nie tylko z macierzyństwa, lecz również z własnego wyglądu i sprawności fizycznej, proponujemy Ci udział w specjalnym programie dla młodych mam.