Treningi

Trening na partie ciała - BRZUCH

Cóż z tego, że np. ramiona, piersi, brzuch, prezentują się znakomicie, skoro humor psują ci uda i pośladki? A skoro tak mało brakuje do pełnej satysfakcji, czy nie warto tego zmienić? Wybierz jeden z naszych specjalistycznych treningów na poszczególne partie ciała: codzienny, dwudziestominutowy trening może radykalnie poprawić Twój wygląd i nastrój.

Trening dla osób cierpiących na stres

Aktywność fizyczna jest sprawdzonym, skutecznym sposobem redukcji napięcia, wywołanego przez stres: przynosi odprężenie, poprawia nastrój, redukuje skłonność do agresji, a także zwiększa poczucie własnej wartości. Regularnie podejmowany wysiłek sprzyja koncentracji i podnosi nie tylko sprawność intelektualną, ale i odporność organizmu, która przy długotrwałym stresie znacząco spada.

Trening zapobiegający chorobom serca

Wysiłek fizyczny zapobiega miażdżycy, chorobie niedokrwiennej serca, obniża ciśnienie tętnicze, ma wpływ na poziom cholesterolu, działa też przeciwzakrzepowo. Pamiętaj jednak, że jeśli przebyłeś zawał, lub masz stwierdzoną chorobę wieńcową, nim rozpoczniesz treningi, powinieneś skonsultować się ze swoim lekarzem.

Trening dla osób z bólem kręgosłupa

Niezależnie od pochodzenia, ból kręgosłupa utrudnia wykonywanie wielu codziennych czynności i wcześniej czy później, znacząco obniży jakość Twojego życia. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą na wzmocnienie tzw. głębokich partii mięśni ściśle współpracujących z kręgosłupem. W przypadku nadwagi nieodzowna okaże się także dieta.

Trening dla osób z depresją

Osoba cierpiąca na depresję jest smutna i przygnębiona. Nie potrafi zmobilizować się do działania, ani skupić na wykonywanej czynności, często też skarży się na osłabioną pamięć. Czuje się niepotrzebna, nisko ocenia swoją wartość i czarno widzi przyszłość. Sen jest płytki i krótki, apetyt – osłabiony, co skutkuje spadkiem masy ciała. O depresji można mówić z większą pewnością wówczas, gdy stan taki trwa ponad 2 tygodnie, zawsze jednak powinien zdiagnozować ją lekarz.

Trening dla osób z cukrzycą

Liczbę chorych na cukrzycę szacuje się w Polsce na 2 miliony. Obok niezdrowego odżywiania, nadwagi i siedzącego trybu życia, najpoważniejszą przyczyną zapadania na tę chorobę jest brak regularnej aktywności fizycznej. Jej podjęcie ma znaczenie terapeutyczne: ćwiczenia zmniejszają stężenie glukozy we krwi, gdyż jest ona absorbowana przez mięśnie, a ponadto prowadzą do spadku masy ciała. Warunkiem podjęcia treningów jest jednak dobre wyrównanie cukrzycy.

Trening dla osób z nadciśnieniem

Rozwojowi tej choroby sprzyjają: otyłość, stres, zła dieta (słodycze, tłuste mięso i wędliny, niedobór witamin, nadmiar soli), alkohol, kawa, papierosy i jeszcze jeden, być może najważniejszy ze wszystkich czynnik – brak aktywności fizycznej. Lekceważyć nadciśnienia nie wolno, gdyż nieleczone, prowadzić może do miażdżycy, zawału serca, udaru mózgu i wielu innych, katastrofalnych w skutkach chorób.

Trening dla osób z żylakami

Problem z żylakami ma co druga, dorosła Polka i co trzeci Polak. Ich pojawienie się może być uwarunkowana genetycznie, jednak znacznie częściej ma związek z nadwagą i trybem życia oraz rodzajem wykonywanej pracy. Aktywność fizyczna zapobiega powstawaniu żylaków, ma też znaczenie terapeutyczne. Podczas wysiłku mięśnie działają niczym pompa: wspomagają przetaczanie krwi do serca, dzięki czemu nie zalega ona w żyłach. Ponadto regularne ćwiczenia pomagają utrzymać wagę ciała w normie.

Trening dla osób z zaparciami

Najczęstsze przyczyny zaparć to zła dieta (brak płynów, warzyw, błonnika, nadmiar cukru, białego pieczywa, czekolady, jaj i tłuszczów), pośpiech, stres, czy nadużywanie leków bez recepty. Część kobiet cierpi na zaparcia przed menstruacją, w okresie przed menopauzą lub w jej trakcie. Aktywność fizyczna jest najlepszym sposobem na te problemy, bez względu na przyczynę, która je wywołuje. Ruch przyspiesza trawienie, pobudza pracę jelit i przesuwanie treści pokarmowej do jelita grubego, wpływa również na częstotliwość wypróżniania.

Trening dla osób z niedoczynnością tarczycy

W tarczycy odbywa się synteza hormonów, od których zależy poprawna przemiana materii, praca serca, mózgu i mięśni. Niedoczynność tarczycy zaburza zatem funkcjonowanie całego organizmu. Chory zmaga się między innymi z nadwagą bądź otyłością, przewlekłym zmęczeniem, brakiem energii i chęci do jakiegokolwiek wysiłku. Taki stan w poważnym stopniu obniża jakość życia. Regularna aktywność fizyczna ma podstawowe znaczenie dla utrzymania prawidłowej masy ciała i poprawy nastroju. Jeżeli przełamiesz apatię i niechęć do wysiłku, poczujesz się lepiej – fizycznie i psychicznie.

Trening dla osób z problemem nietrzymania moczu

Wysiłkowe nietrzymanie moczu to problem ok. 30 procent dorosłych kobiet. Przyczyną tej przypadłości jest osłabienie mięśni dna miednicy w wyniku ciąży porodu lub zmian hormonalnych. Zaniechanie aktywności fizycznej wyłącznie wzmaga problem.

Trening na zdrowy kręgosłup w starszym wieku

Kręgosłup osoby w starszym wieku przeszedł już swoje i potrafi bardzo uprzykrzyć życie. By nie skazywać się na opiekę innych, pozbyć się bólu, wzmocnić mięśnie, nabrać sił i ochoty do życia, koniecznie weź udział w specjalistycznym programie FitWin.

Trening na poprawną kondycję kręgosłupa

Niezależnie od pochodzenia, bóle kręgosłupa wcześniej, czy później, znacząco obniżą jakość Twojego życia. Ćwiczenia będziesz musiał podjąć i tak, ważne więc, byś uczynił to jak najszybciej. Specjalistyczny program FitWin „Kondycja Kręgosłupa” został stworzony z myślą o tym, by pomóc Ci w normalnym funkcjonowaniu: niezależnie od stopnia degeneracji kręgosłupa, wykonywanie wielu codziennych czynności przestanie być dla Ciebie koszmarem.

Trening dla otyłych XXL

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w tym specjalistycznym programie znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.

Trening dla otyłych

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną, którą naszym zdaniem, da się skutecznie leczyć. Biorąc udział w specjalistycznym programie FitWin dla osób otyłych znacząco schudniesz, wzmocnisz mięśnie i wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe. Zapomnisz o zadyszce i uciążliwości najprostszych czynności życiowych. Znacząco zmniejszysz ryzyko poważnych schorzeń metabolicznych, układu krążenia, kręgosłupa, stawów i wielu innych.