Treningi

Przygotowanie do kulturystyki - mężczyzna

Potężne barki, ramiona i bicepsy, idealnie trójkątny tors, masywne uda i łydki - wszystko to we właściwych proporcjach i ani grama zbędnego tłuszczu. Taki wygląd wzbudza szacunek, a jego osiągnięcie jest w zasięgu nieomal każdego mężczyzny.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Przygotowanie do kulturystyki - kobieta

Nie wszystkie panie pragną wyglądać krucho i zwiewnie. Te, które chciałyby nabrać kształtów, wysmuklić ciało i ładnie podkreślić mięśnie, mogą, a nawet powinny wybrać ten właśnie trening. Pracując nieco ciężej i dłużej, uzyskają bardziej atletyczną budowę ciała.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny dla początkujących - mężczyzna

Potężne barki, ramiona i bicepsy, idealnie trójkątny tors, masywne uda i łydki - wszystko to we właściwych proporcjach i ani grama zbędnego tłuszczu. Taki wygląd wzbudza szacunek, a jego osiągnięcie jest w zasięgu nieomal każdego mężczyzny.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny na budowę mięśni - zaawansowany

Potężne barki, ramiona i bicepsy, idealnie trójkątny tors, masywne uda i łydki - wszystko to we właściwych proporcjach i ani grama zbędnego tłuszczu. Taki wygląd wzbudza szacunek, a jego osiągnięcie jest w zasięgu nieomal każdego mężczyzny. "Kawał chłopa" - jeżeli chcesz, by mówiono tak o tobie, pomożemy ci to osiągnąć.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny na budowę mięśni - ekspert

Potężne barki, ramiona i bicepsy, idealnie trójkątny tors, masywne uda i łydki - wszystko to we właściwych proporcjach i ani grama zbędnego tłuszczu. Taki wygląd wzbudza szacunek, a jego osiągnięcie jest w zasięgu nieomal każdego mężczyzny. "Kawał chłopa" - jeżeli chcesz, by mówiono tak o tobie, pomożemy ci to osiągnąć.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny na budowę mięśni

Potężne barki, ramiona i bicepsy, idealnie trójkątny tors, masywne uda i łydki - wszystko to we właściwych proporcjach i ani grama zbędnego tłuszczu. Taki wygląd wzbudza szacunek, a jego osiągnięcie jest w zasięgu nieomal każdego mężczyzny. "Kawał chłopa" - jeżeli chcesz, by mówiono tak o tobie, pomożemy ci to osiągnąć.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny dla początkujących - kobieta

Nie wszystkie panie pragną wyglądać krucho i zwiewnie. Te, które chciałyby nabrać kształtów, wysmuklić ciało i ładnie podkreślić mięśnie, mogą, a nawet powinny wybrać ten właśnie trening. Pracując nieco ciężej i dłużej, uzyskają bardziej atletyczną budowę ciała.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny na siłę mięśni

Jeżeli zależy Ci na osiągnięciu niedźwiedziej siły przy zachowaniu możliwie najmniejszej masy mięśni i atletycznej budowy ciała – ten program jest właśnie dla Ciebie. Jego niewątpliwą zaletą jest to, że nawet w najmniejszym stopniu nie ogranicza motoryki – przeciwnie, poprawia ją. Pięknie i harmonijnie zbudowane ciało, imponująca siła mięśni i pełna sprawność fizyczna – nasz program oferuje to, o czym myśli każdy mężczyzna.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny z priorytetem na KLATKĘ

Czy to w wyniku błędów treningowych, czy naturalnych dyspozycji organizmu, zdarza się, że pewne partie mięśni sprawiają wrażenie gorzej rozwiniętych. Dysproporcje najczęściej można dostrzec, porównując nogi i górne partie ciała, czy choćby ramiona i klatkę piersiową. Twój, niemal doskonały wygląd psuć mogą inne jeszcze partie mięśni, stąd nasza, bardzo bogata propozycja.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny z priorytetem na NOGI

Czy to w wyniku błędów treningowych, czy naturalnych dyspozycji organizmu, zdarza się, że pewne partie mięśni sprawiają wrażenie gorzej rozwiniętych. Dysproporcje najczęściej można dostrzec, porównując nogi i górne partie ciała, czy choćby ramiona i klatkę piersiową. Twój, niemal doskonały wygląd psuć mogą inne jeszcze partie mięśni, stąd nasza, bardzo bogata propozycja.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny z priorytetem na RAMIONA

Czy to w wyniku błędów treningowych, czy naturalnych dyspozycji organizmu, zdarza się, że pewne partie mięśni sprawiają wrażenie gorzej rozwiniętych. Dysproporcje najczęściej można dostrzec, porównując nogi i górne partie ciała, czy choćby ramiona i klatkę piersiową. Twój, niemal doskonały wygląd psuć mogą inne jeszcze partie mięśni, stąd nasza, bardzo bogata propozycja.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny z priorytetem na BARKI

Czy to w wyniku błędów treningowych, czy naturalnych dyspozycji organizmu, zdarza się, że pewne partie mięśni sprawiają wrażenie gorzej rozwiniętych. Dysproporcje najczęściej można dostrzec, porównując nogi i górne partie ciała, czy choćby ramiona i klatkę piersiową. Twój, niemal doskonały wygląd psuć mogą inne jeszcze partie mięśni, stąd nasza, bardzo bogata propozycja.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Trening kulturystyczny z priorytetem na PLECY

Czy to w wyniku błędów treningowych, czy naturalnych dyspozycji organizmu, zdarza się, że pewne partie mięśni sprawiają wrażenie gorzej rozwiniętych. Dysproporcje najczęściej można dostrzec, porównując nogi i górne partie ciała, czy choćby ramiona i klatkę piersiową. Twój, niemal doskonały wygląd psuć mogą inne jeszcze partie mięśni, stąd nasza, bardzo bogata propozycja.

Czytaj więcej...

Dostępny wkrótce

Mistrzowski brzuch

Zbyt duży brzuch przeszkadza w wielu sytuacjach życiowych i z reguły obniża samoocenę. Mięśnie brzucha warto wzmocnić również dlatego, że jedną z ich funkcji jest ochrona narządów wewnętrznych.