Treningi

Trening atletyczny

Trening dla osób wysportowanych, pragnących zwiększyć wytrzymałość, siłę i szybkość. Odpowiednio dobrane formy treningu pozwolą Ci poprawić osiągnięcia sportowe.

Trening przygotowujący do biegania

Bieganie to prosty sposób, by schudnąć, poprawić kondycję i wzmocnić siłę mięśni, jednak pod warunkiem, że potrafisz biegać w sposób racjonalny. Dokładnie tego nauczy Cię program FitWin: pokaże Ci szereg przydatnych ćwiczeń stabilizacyjnych i koordynacyjnych, które pozwolą na poprawę techniki i siły biegowej.

Trening ogólnorozwojowy

To znakomita forma treningu polecana zarówno początkującym, jak i osobom powracającym do intensywnej aktywności fizycznej po dłuższej przerwie. Możesz, a nawet powinieneś podjąć ten właśnie rodzaj treningu, jeżeli chcesz podnieść ogólną sprawność fizyczną, wzmocnić mięśnie i znacząco poprawić kondycję.

Mistrzowski brzuch

Zbyt duży brzuch przeszkadza w wielu sytuacjach życiowych i z reguły obniża samoocenę. Mięśnie brzucha warto wzmocnić również dlatego, że jedną z ich funkcji jest ochrona narządów wewnętrznych.

Trening narciarski

Narciarstwo zjazdowe nie należy do sportów bezpiecznych. Nawet uprawiane amatorsko, stanowi duże wyzwanie dla osób, które przez większą część roku zaniedbują aktywność fizyczną. Jak przygotować się do sezonu, by zamiast w dobrym humorze, nie wracać do domu w gipsie? Polecamy specjalistyczny trening FitWin, przygotowujący do sezonu narciarskiego.

Trening snowboardowy

Nieprzygotowany fizycznie snowboardzista sieje popłoch na stoku, jest również niebezpieczny dla siebie. Co zrobić, by z wakacji nie wracać w gipsie i nie płacić odszkodowań „rozjechanym” przez siebie nieszczęśnikom? Proponujemy Ci udział w specjalistycznym programie FitWet, który przygotuje Cię do sezonu.